Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-04-12

Snökaos

 



Hej och god morgon på dig! 

En del av mig tänker "åh nej" och den andra delen av mig tänker att det skulle vara rätt fräckt att cykla i snö i eftermiddag/kväll. Hellre snö än blött och regn. Vad tänker du när du vaknar upp och ser snön?

Ligger hyfsat bra med gällande månadens träningsmängd, men lite på gränsen i vanlig ordning. Borde av den anledningen cykla mycket dom närmsta dagarna men tänkte faktiskt ta det lugnt idag för att vara pigg och stark under morgondagens Zwift Racing League. Så jag får hålla igen.

Bloggade ju om gårdagen igår (!) så jag har inte riktigt lika mycket att skriva om idag. Leksand åkte ju på storstryk men det är en ny dag med nya möjligheter idag. 

Nej, nu gör vi måndag här och blickar framåt. Tur att jag fortfarande har vinterdäcken kvar på bilen... Vi hörs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar