Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-04-26

Utecykling´= två punkteringar

 


Hej och god morgon! 

Hade en stund med fri lek i skogen igår och valde då att spendera den i Stängtjärnsskogarna, där går det ju att trivas tycker jag. Det blev också mitt första test med mina Garmin Rally XC200 och nu har dom fått sina 6-7 första stenkänningar... 161 i snittwatt och 198 i NP på ett lugnt pass med trivselfokus. 


Tyckte själv att jag var överraskande bra tekniskt men såhär i efterhand så undrar jag om det inte bara berodde på bra kapacitet snarare än att jag hade förmågan att dansa fram mellan rötter och stenar. Det blev nämligen inte bara en utan två punkteringar på gårdagens 78 minuters friluftsliv... 


Skarvade sedan på direkt jag kom hem med ett Zwift-race där jag körde mig trött. Kul att få leka lite cykeltävling! 

Ha det gott så hörs vi! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar