Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-04-08

Massa småattacker

 


Hej och god morgon på dig! 

Körde Zwift igår, gjorde kanske tio spridda småskurar till attacker men fick aldrig något utrymme utan man bara gnethöjde farten bakom så alla kom ikapp varje gång. Bara en annan attackerade en gång. Lite intressant taktik där av övriga, men kanske också av mig själv givetvis. Det bästa hade ju varit om någon bakom som ändå ville ikapp mig hade attackerat stenhårt för att gå ikapp själv och sedan hjälpt mig med farthållningen istället... Nåväl, fick öva på det också även om allt slutade i en klungspurt på ca: 20 cyklister där jag blev tvåa. Lite surt men jag hade lika gärna kunnat bli sämre med. 

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska köra, men jag har ju Zwift...

Solig och dödskallt idag. -3,5 grader ute men solen skiner så det finns hopp om en fin dag ändå. Igår var det ju riktigt skönt ute så jag hoppas på ett liknande scenario idag. 

Hoppas att ni får en fin dag, oavsett väder. Vi hörs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar