Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-04-21

Paket och jag vann inte !

Hej och god morgon!

Körde Zwift Racing League igår kväll och hoppades på succé. Det gick bra för laget då vi blev fyra men jag kan tycka att den personliga succén uteblev. Kass tajming på spurtpriserna och slutade 14:e i målbacken. 

Hade fullt upp igår och förberedde mig inte helt optimalt. Glömde tex bort koffein/Nocco... 

Eftermiddagsplanen såg nämligen ut så här:
15:30-16:30 möte (jag var med tidigt i mötet och kunde sedan lämna) 
16:00-17:00 möte
17:00 hämta Frida på fritids och cykla med henne till mamma och Lasse för att låna deras bil. 
17:30-18:10 Fridas ridning (Ebbah var där med henne så jag hann handla under tiden) 
18:35 middag från pizzerian 
18:50 klippte Filips hår
19:15 lämnade Filip på innebandyn
19:30 startade Zwift-racet (satt ändå på cykeln 19:27!)
20:30 natta Frida 
20:50 hämta paket 
21:00 hämta Filip och skjutsa hem honom 
21:30? Lämna tillbaka bilen och cykla hem med Fridas cykel i handen
21:57 landa hemma. 


Om ni vill kika lite på vad som finns i denna kartong så får du kika in på mitt Instagram-konto https://www.instagram.com/henrikoijer/


Idag blir det en lugnare eftermiddag och kväll skulle jag tro. Nu blir det en heldag med jobb, barnen har inga aktiviteter och så tränar jag något när det passar i kväll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar