Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-05-05

Zwift-race!

Hej och god morgon!

Körde Zwift Racing League igår och gjorde det väl ganska bra. Främst i första KOM-backen där jag plockade massor av poäng. I andra backen som var en spurtbacke hade jag sämre flyt. Dessutom klantade jag mig inför avslutningen så jag rullade i mål som gubbsur 18:e. Som lag blev vi fyra och behåller andraplatsen i totalen. Ettan utökade något ytterligare så det blir nog en kamp om den där andraplatsen i totalen. 

Här hade vi fått fått en liten lucka, men även om jag några gånger var med längst framme när det sprack av så var det aldrig någon som tryckte på utan alla var väl rätt stumma så det återsamlades ganska lätt varje gång.


Jag streamade loppet och det kan ni se nedan om ni vill. Lyckades inte få min Wattbike som controllable så jag körde med enbart pedalerna igår och hade alltså ingen känsla för när jag låg på draft, när det gick uppför eller utför. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar