Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-05-24

Fylld av energi!


Hej och god morgon på er!

Avslutade förra veckan på ett bra vis igår och fyllde på med energi inför denna vecka då tjejerna, med viss hjälp av mig, slängde ihop några chokladbollar. Det är ju aldrig fel.

Några som också har behövt ladda upp med energi är cyklisterna i Girot för idag blir det åka av:
Måste ju säga att det ser helt fantastiskt ut, man måste ju bara älska när det är tufft.


Imorgon blir det ju tufft också på Zwift Racing League, även om det inte blir Giro d'Italia-tufft. Testade ju morgondagens bana i lördags, som ni kan se på videon nedan. Det blev väldigt tufft och jag lärde väl förhoppningsvis mig något att ta med till morgondagens race. Har inte varit i 100% form senaste veckan men det är långt till imorgon kväll. I lördags så hade jag 396 watt i 8 minuter så det var en riktig chockstart..
Sådär ser vår banprofil ut för morgondagen.

Så här gick mitt race i lördags och såhär kommer det kanske att se ut imorgon:


Såg att det från och med fredag ser ut att bli riktigt fint väder igen, längtar redan! 

Dags att få lite fart på barnen här, vi hörs snart igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar