Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-05-29

Massor av cykling och sommaren är här!


Hej och god morgon på dig! 

Sådär fint var det igår och idag är det precis lika fint. Dessutom några dagar varmare idag, vilket givetvis inte gör något. Igår så tränade jag genom att cykla till- och från jobbet. Inget dramatiskt där att rapportera om.

Mina Limar Kona, äntligen är det sommarväder! Du får 30% rabatt på Limar med koden: LIMAR30OIJER 

Träffade på Mattias och Niclas i Falun när jag var på väg hemåt. Kort-kort-väder!


När jag kom hem så körde Linda och jag Zwift också. Det var ju ändå SZ AW Party by SZR. Jag var inte speciellt imponerande i min insats där men det gjorde inte speciellt mycket. Jag fick den träningsboost jag var ute efter även om spurten inte gick bra. 

På kvällen så åt vi utomhus och lyssnade på Riksidrottförbundets möte. Vi kikade också på Giro-sändningen i efterhand där Bernal kontrollerade förlusterna. 

Nu är det snart dags för mig att bege mig ut och cykla MTB. Linda ska fortsätta vara med på Riksidrottförbundets möte och vara på Lugnet där Sprint-SM avgörs idag. Kom ihåg bara att publik inte är tillåtet utan det krävs att du är deltagare eller på något vis jobbar med arrangemanget för att få vistas vid tävlingarna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar