Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-05-06

Fegade ur

Hej och god morgon på dig!

Det kändes nästan lite trist idag när jag tittade ut och såg att det var torrt på vägen. Jag skippade nämligen Le Peloton i morse för att det skulle vara regn och 2-3 grader. Som grädde på moset så tittar nu solen fram. 

Istället så blir det lagtempo med Team Waffles i kväll. Någon som vill se livestream från det? 

Körde ett kul Zwift-race på Champs-Élysées igår där jag fick korn på en utbrytning tidigt i loppet, bryggade ikapp och gasade med övriga utbrytarkompisar. Först var vi fem, sen blev vi sex och när sjunde cyklisten skulle till att ansluta blev det full fart på gänget bakom och vi blev inhämtade. 

Fick ändå spendera 10 minuter på 375 watt och hade kul. Det blev sedan några fler utbrytningar och utbrytningsförsök och jag tänkte att eftersom jag ändå hade bränt mig i 10 minuter under inledningen så var det ingen idé att vänta till spurten. Två gånger om var jag den där dryga som plockade in utbrytningar också. Hade ju ändå tre SZ-cyklister med mig i klungan som kanske ville spurta tänkte jag. 

Nästa veckas Zwift Racing League går på Champs-Élysées så det var kul att öva lite. 

_______

Har hämtat ut ett nytt paket också, ska se om jag kan ta någon bild och visa upp innehållet imorgon. 

Dags för jobb här, vi hörs snart igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar