Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-09-30

Video från Västgötaloppet 2015!


Så!

Nu ligger så äntligen videon från Västgötaloppet 2015 ute på min YouTube-kanal. PRENUMERERA GÄRNA på min YouTube-kanal. Genom att göra det så riskerar du inte att missa något videoklipp även om du kanske råkar missa att kolla den här bloggen någon dag (som om det skulle kunna ske?!).

Den här gången har jag gjort ett sammandrag av mitt lopp, så ni behöver inte kolla på två timmar och 45 minuter cykeltävling. Slängde in lite färgglad text här och där i klippet, vad tycker ni om det? ¨
Kommentera gärna på YouTube vad ni tyckte om klippet. Bra eller dåligt? Vad vill ni se mer av, mindre av och vad skulle jag kunna göra bättre? In och kommentera här: https://www.youtube.com/watch?v=4oH9Qmg5hJA

Nog tjötat, här är klippet:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar