Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-09-25

Packad och klar

Fick hem paket igår, godis!

Hej vänner!

Nu sitter jag och är packad och klar. Har väl tänkt köra väckningspasset på tävlingsbanan (inte hela), men endast gud vet när Jone tänker sig att dyka upp. Har packat cykellysena i alla fall... Såååå, jag hinner ju med ett blogginlägg medan jag väntar.

Läste idag att UCI beslutat att tillåta radio även i proffstävlingar av lägre kategori än world tour. Tråkugt, tycker jag. Jag hoppades att UCI skulle fasa ut radio helt istället, för alla oss som gillar att kolla på cykelsport. Här kan ni läsa om UCI:s nyheter: http://www.uci.ch/pressreleases/uci-management-committee-agrees-key-developments-for-206-and-beyond/

Aja, nä. Nu går jag och gör något annat istället så hörs vi senare. Har för övrigt packat ner min Garmin VIRB också, det ser ju inte ut att bli regn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar