Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-09-23

Morgonstund

God morgon cykelvänner!

Barnen är lämnade på skolan, Frida har fått frukost och nu har jag min egna frukoststund med Frida lekandes på golvet här bredvid. Vädret är väl allt annat än inspirerande och kul, men i eftermiddag ska det bli sol och det blir ju himlans gött hörrni!

Frugan jobbade i natt och börjar igen klockan 16 i eftermiddag, så mina utsikter för ett tömningspass idag ser ju inte helt lovande ut. Något ska jag väl försöka få till i alla fall, har ju inte tränat på flera dagar nu och om jag inte vill agera rundningsmärke på lördag så är det dags att underhålla fysiken igen.

-----
Kolla där i högra hörnet på bloggen. Nu har jag bäddat in min vlog från YouTube där. Ni har väl redan sett klippen, om inte så kan ni antingen välja att spela upp dom direkt i den lilla rutan här på bloggen, eller klicka på rubriken i klippet så öppnas ett nytt fönster med YouTube. Länkade också alla mina klipp så att ni lätt hittar dom och så givetvis en länk för att börja prenumerera på min kanal. Emily har lovat att jag får en high five om jag når 300 prenumeranter och nu är jag faktiskt uppe i hela 276 stycken!
Om allt fungerar som det ska så kommer alltid mitt senaste vlog-inlägg dyka upp automatiskt där i högra hörnet.
Det är ju faktiskt en hel del som kollar mina klipp nu för tiden och det är ju sporrande. Extra kul givetvis när jag ser att folk har gillat klippen och kanske till och med tar sig tid att kommentera dom. Engagemanget gör ju att jag inspireras och engagerar mig mer i min tur.

-----

Apropå kommentarer så har jag fått några här på bloggen den senaste tiden också. Älskar det! Så när jag är klar med det här inlägget så ska jag svara på dom kommentarer jag fått.

-----

Läste en artikel med Jenny Rissveds på Expressen.se idag. Alltid kul med cykel i riksmedia, speciellt om det inte handlar om doping eller fruktansvärda olyckor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar