Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-11-22

4x4, dags för distans och cross live!

Hej och god morgon! 

Ny dag, nya möjligheter. Igår råkade jag ljuga lite för er gällande att vi skulle kolla på cyclocross på Eurosport player. Tävlingarna i Superpresige Merkplas körs nämligen idag. Men det gör ju bara att ni har chansen att kika idag, sändningen för damtävlingen börjar 13:40 och sändningen från herrarnas lopp startar 15:00. 

Innan crossen så ska vi ha hunnit köra distans också. Grundplanen var att bege oss mot Rättvik för att köra där men med tanke på att det ligger lite snö kvar här så lär det vara mer i Rättvik, som ligger längre norrut. Så vi håller oss nog i närheten istället. Frågan är bara vart vi tar vägen.. 

Igår så körde jag ett pass 4x4 min på 350 sköna watt. Det kändes jättedåligt i benen men jag lyckades ta mig igenom passet trots att jag redan i första intervallen övervägde att bryta och skita i allt. Tidigt i veckan så hade jag jättebra ben men andra halvan av veckan så har det känts riktigt dåligt och jag får liksom slita mig igenom allt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar