Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-11-26

Race mot legender

 



Hej och god morgon på dig!

90 minuter träning igår när många av er låg och sov, startade nämligen 22:50 och körde ett långt och ganska roligt race. Ett par vassa Zwift-legender med i det lilla A-fältet. Jag hängde med, attackerade och hade mig. Sen kom backen. Alltså första backen. Vi blev ändå en trio efter backen men sen kom andra backen. Ändå nöjd över hur jag genomförde loppet även om jag inte alls räckte till mot dom bästa igår. 

Igår var också nionde dagen i följd med träning, så det är väl dags för en vilodag idag kanske. Ser annars ut att få ihop mina 2000 minuter denna månad om jag tränar övriga dagar som är kvar av november. Så det har ju blivit en rejäl upptrappning av träningsmängden sedan fotskadan och förkylningen i september. Hade 954 minuter i oktober och 250 minuter i september. Nu gäller det bara att hålla i fem månader till. Snart första månaden med vinterträning klar och det känns verkligen som om tiden gått fort. 

Dags att sätta fart med livet här, ni som tror att jag inte bloggade igår har fel, det blev ett kvällsinlägg så om du inte läst det så kan du klicka dig fram här: https://oijer.blogspot.com/2020/11/stress-jobb-artiklar-och-8000-till-en.html

Vi hörs, hej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar