Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-11-05

Dags för Le Peloton och min "nya" MTB!


Hej och god morgon!

Nu laddas det för Le Peloton här, kommer att bli grymt kul. Nocco och vörtbröd är ju raketbränsle det så jag hoppas att det blir bra fart på buggarna idag. Temperaturen ligger på 4-5 grader och det var nog ett lätt regn ute trots att det skulle vara uppehåll, så det kanske ger sig snart. 

Kom ihåg att ni alltid har 10% extra på Siroko via mina länkar/loggor här på bloggen: https://srko.co/henrikoijer Från och med denna vecka så har dom också cykelbyxor! 

Åkte ner till Stockholm för att hämta hem min "nya" cykel med något år på nacken igår. En hardtail i metall med XT-växel från Rose bikes. Köpte den begagnad via Happyride. Så nu har jag en MTB att hoja runt på, tanken är att ha den som vinter-/träningscykel och den ser ut att kunna göra jobbet på ett bra vis. Fick med ett par riktigt feta däck också som syns till höger i bild, blir perfekt för höstcyklingen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar