Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-11-19

Jobbpendling, stigcykling och Le Peloton!

 


Hej och god morgon!

Ett par bilder från gårdagens jobbpendling, fick se en fin soluppgång men ingen sol. Väntar fortfarande på den där solen och idag kanske den kommer. Innan snön dimper ner vid lunch någon gång. Det är annars 9 grader och väldigt blåsigt just nu. 

Linda och jag har precis ätit frukost och ska nu bege oss ut i vinden för att köra Le Peloton.

Annars så cyklade jag som sagt till jobbet igår för första gången på över tre månader. Riktigt skönt faktiskt och det borde ju bara göras oftare. På väg hem sedan så hade jag lite tid att använda då Linda skulle på möte på kvällen, så jag körde lite stigar hemåt. Bland annat den förbi Kapellgrund. Riktigt klurig uppförsbacke från Olsbacka-hållet där det blev ett stort antal fotnedsättningar och svordomar. 
Det får bli en utmaning till mig själv att klara den där backen bättre. Skulle det bara vara torrt någon dag så blir det ju klart lättare och att ha lampan på hjälmen hade ju också hjälpt. Nu satt den på styret så gjorde jag en liten miss så lyste jag ju ut i skogen istället för dit jag skulle.

Hur kul som helst att köra lite stig och nöta lite teknik. Det här gör jag om snart igen!

Men nu, några bilder från igår kväll och så hörs vi snart igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar