Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-11-20

Le Peloton - klappkass edition

 


Hej och god morgon på dig!

Igår så körde vi Le Peloton här i stan och jag passade på att ha ett par riktiga rövben från start. Dessutom blåste det nästan storm, inte för att direkt påverkade mig mer än att det låg pinnar, grenar och annat bös i vägen. Tyckte att uppvärmningen var ganska ansträngande och blev tidigt avhängd på förstasträckan. Deppade lite och såg till att inte bränna mig utan kanske ha lite mer krafter kvar till andrasträckan istället. Men blev precis lika avhängd där och vek då av hemåt istället. Alltså det kändes så fruktansvärt dåligt så jag trodde knappt att det var sant. Då är det ingen idé att gräva källaren ännu djupare. 

Ett par nätter med alldeles för dålig sömn hade nog bäddat för detta. Nu har jag dock sovit bra i natt så nu är jag nog snart på banan igen. Laddar här med vörtbröd och mjölk för lite cykelpendling vilket ger tredje dagen i rad med utomhuscykling. Sånt ger också energi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar