Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-11-07

Vi ska till MTB Hjulsjö!

 

Hej och god morgon!

Idag ska Linda och jag köra iväg till MTB Hjulsjö. Vi har aldrig varit där men sett i sociala medier att stället hyllas för sina fina MTB-leder. Här är det klart och kallt men ska ju bli några grader varmare så det kan bli en fin dag vädermässigt trots att vi är en bit in i november. Har ni några riktigt goda tips så hör av er snabbt. 

Igår hade jag vilodag så det blev ingen cykling alls. Men nu är det tänkt att jag ska köra distans i dagarna två. Känner mig fullt återhämtad efter några intensiva träningsdagar så det blir nog bra. Ryggskrället är dock inte bra än, men den funkar ändå. Återstår att se hur det går med ryggen nu när jag ska köra MTB för första gången på hundra år. Sedan jag skickade tillbaka mina MTB-cyklar i våras så har jag inte haft någon MTB att hoja på så nu ska det bli skillnad på det när jag nu är stolt ägare av en MTB.

Efter denna dag så kommer det nog några fler bilder på både cykeln och lederna i Hjulsjö, håll ut! 

Bild från igår då det laddades för Le Peloton. Det blir väl lite samma sak idag, men tänkte köra andra glas i mina Siroko-glasögon. Vi är taggade här, hörs imorgon igen och säkert på Instagram idag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar