Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-11-09

Chasing Linda

 





Hej och god morgon på dig!

Vilken helg det där blev då, distans i dagarna två. Först genom att utforska ny mark i Hjulsjö i lördags och igår genom att köra klassiska Rogrundan. Vi bestämde att Linda skulle starta lite före mig och att jag skulle jaga ikapp för att ge ett bra pass för båda två. Medan jag var iväg och skjutsade Filip till sin samling inför bortamatchen mot IBF Gagnef så passade hon på att smita. När jag kom hem och ropade så var huset nämligen tomt. Så det blev till att snabbt göra mig i ordning och sticka iväg. Ner i tempoställning på MTB:n och jaga lite. Skoj på hoj! 

Några positionsuppdateringar längs vägen och med ett par något trötta ben så kom jag sedan ifatt henne och vi körde resterande del tillsammans. Vår tretimmarsrunda tog lite drygt tre timmar för Linda och knappt tre timmar för mig så när vi kom tillbaka igen så skarvade jag en liten sväng på stig. Nu ska det nötas stigcykling framöver! 

Det blev en bra första träningsvecka på vinterträningen med nio timmar och elva minuters träning. Nu är jag igång och det på ett bra vis. Kan bli vila idag faktiskt för att köra Zwift-race i hårt motstånd imorgon. Men jag är taggad och motiverad för fortsatt träning! 

Ha nu en härlig måndag, så hörs vi snart igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar