Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-11-24

Pendling, YouTube och Zwift-race i kväll


Hej och god morgon på dig!

Bilden ovan är från gårdagens pendling, jag är så igång med pendlingen nu. Riktigt skönt är det att få anlända till jobbet med en dryg timmes trampande i benen. Hade väl egentligen rent tidsmässigt kunnat cykelpendla även idag men då jag har ett hårt Zwift-race i kväll så väljer jag att spara benen till dess. Kanske får ni se en livestream där via min YouTube-kanal

Apropå YouTube-kanal så kan ni kolla film från EF Pro Cyclings äventyr i Giro d'Italia här:

Har ni tips på fler bra cykelrelaterade YouTube-kanaler?

Kvällens Zwift-race blir en ganska hård historia med 47 km och en hyfsat svettig backe. Det är dock pannkaksplatt den största delen av banan men jag brukar tycka att dessa franska banor är rätt jobbiga trots det.. I vårat lag så har vi Johan "Limpan" Lindbom som är den med högst kapacitet. Inga poäng på toppen av den stora backen alltså men på spurtpriser och KOM så delas det ut 3-2-1 poäng men det är sedan i målet som dom stora poängen delas ut. Om benen återhämtat sig från skitkänslan dom senaste dagarna så kan det nog gå hyfsat bra för mig här. Start 19:21 och runt timmen senare vet vi hur det gick..

Vill ni se stream? 



1 kommentar: