Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-11-01

Chase race!

 


Hej och god morgon! 

Ryggen blev allt bättre igår. Det funkar att röra på mig men ryggen ömmar och jag är lite stel. Så jag tänkte att det kunde väl gå bra att trampa lite också. Så det blev ett chase race på kvällen där jag fick ta i ganska mycket i 52 minuter. Vårat A-gäng splittrades dock redan på första varvet av fem då fyra i gruppen ville köra för fort för oss andra. Men det gjorde ju att intensiteten blev desto bekvämare för mig i gruppen bakom. På bilden ovan har jag precis kört till mig spurttröjan för att ha något skoj med mig från loppet. Samt att inte låta förstagruppen få allt det roliga. 

Igår var också sista dagen jag åt godis på länge. Vägde in på 71.5 i morse, att jämföra med knappt 67 i våras. Dålig form och relativt hög vikt, blir en intressant vinter detta med motiverande vinterträning. 

Vinterträningen börjar idag! 

För att mjuka upp inför vinterträningen så blir det en heldag på badland idag, kan bli skoj med ryggen också. Håller den så tränar jag i kväll. Vi hörs imorgon om hur det gick...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar