Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-11-17

Ingen titel

Hej och god morgon på er!

Hade vilodag igår, egentligen helt onödigt eftersom jag var ensam hemma och inget annat märkvärdigt att göra på kvällen. Men så fick det bli eftersom jag hade kört hårt fyra dagar i rad och ville vara hyfsat fräsch idag till kvällens lagtempo. Brukar ju kunna höja min beräknade FTP i dessa lagtempon så det är bara att hoppas på det även idag. Jag är i alla fall redo att göra mitt bästa och sedan får vi se hur långt det räcker.

Har funderat på att köra Kompiskampen. Eller det upplägget i alla fall med ett 20 min FTP-test i månaden från november-mars. Är det någon mer som gör det nuförtiden? Tänker att det är ett kul sätt att mäta utvecklingen över vinterträningen. Eller ja, kul och kul... Men ni fattar. 

Annars har jag nog inte så mycket mer att bidra med i bloggen idag. En liten torrare period kanske. Det är ju ändå november, allt är grått, det är svinmycket på jobbet och vi får nya restriktioner. 

Tur då att det blir Zwift-race i kväll! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar