Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-11-29

40-20, kalas , CX-live samt min Zwift-"gubbe"

Hej och god morgon på dig!

Körde ett pass 40/20 igår på Zwift. Svinjobbiga grejer det där, verkligen. Har ett pass med 3x10 min 40-20 på Zwift som jag kör men jag ska modifiera det något då jag inte är supernöjd med det. Sen delar jag nog med mig av det om jag lyckas snickra ihop något bra. I början känns passet svinlätt men mot slutet är det svårt att få ner tillräckligt med syre till musklerna..

Massor av fika igår för Frida, Freja och Linda när vi passade på att fira alla tre samtidigt. 

Idag kan ni se första deltävlingen i världscupen i cyclocross från Tabor live, damerna startar 13:30 och herrarna 14:30:




Har inte cyklat utomhus sedan i måndags nu, så det kliar lite i utecyklingstarmen. Det är ju dels fint på dagen med all frost men jag är också sugen på att testa min lampa lite till. Så vill jag testa hur det går att cykla stig nu också, är det halt eller går det bra?

Igår skulle jag hjälpa Linda med att köpa sig lite snabbare på Zwift. Insåg då plötsligt att jag själv också kunde köpa mig snabbare genom att skaffa heltäckt bakhjul. VARFÖR HAR INGEN SAGT NÅGOT?!?!?? Nåväl. Det blev lite shopping på Zwift även för mig så nu är jag snabb och nöjd. La ut en bild på min Facebook-sida också och skrev några tankar om min Zwift-avatar och utrustningen samt bad er att lägga upp era egna "gubbar". Kul att ni delar med er! 

1 kommentar:

  1. Synd att SCF av oklar anledning förbjuder svenskar att starta i CX världscupen

    SvaraRadera