Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-11-14

Zwift-race och videoanalys




Hej och god morgon på dig!

Körde Zwift-race igår. Igen. Barnvecka, ni vet. Egentligen så skulle jag köra intervaller men det blev race istället där jag liksom försökte baka in några intervaller i loppet. Efter en tuff vecka så var jag så trött att jag allra helst hade sovit istället för att träna men det gick ganska bra ändå.

Idag däremot så ska jag köra intervaller. Kommer att köra det där populära 40/20. Får se hur det går. Har gjort det några gånger tidigare också men det är inte riktigt min favorit. Desto större anledning att köra dom kanske då det ju är bra att utmana sig själv och göra nya saker.


Var till Sport Ewa med Filip igår för att köpa ny hockeyklubba. Han hade några önskningar, jag har noll koll och därför fångade vi en som jobbade där. Efter en kortare videoanalys så fick vi ett par förslag på klubbor där första förslaget var en klubba på rea. Inget försök att sälja på oss det dyraste som fanns utan istället det som faktiskt borde passa honom. Precis så som det borde vara, dit åker vi gärna igen. Utöver klubban så blev det ett par hockeybyxor också. 

Tog en riktigt lugn morgon idag, det var något jag behövde. Nu är det dock dags att skruva upp tempot på dagen. Vi hörs snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar