Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-03-27

Friskvård i naturen


Hej och god morgon!

Det var fint ute i Stångtjärnsskogarna igår. Inte överallt, men på många håll. Skogen är inte till 100% snö/isfri men det kommer och många av stigarna är redan i toppskick. Något som inte var toppskick igår var väl jag. Trött och energilåg så släpade jag mig fram i skogen. Hade för varma kläder. Kände mig lite stressad över träningen då jag kom ut mycket senare än planerat. Gubbgrinig pga trött och hungrig. Kände mig tung. Kändes som om cykeln var tung, inställningarna var fel och dessutom punkterade jag. Träd hade blåst omkull, det var lerigt, mjukt, tjällossning på vägarna och jag gjorde enkla misstag i skogen.

Inte ett av mina bättre pass men skönt ändå att få lite friskvårdstid ute i naturen. Kom hem och tänkte skarva med Wattbike/Zwift men sket i det och åt våfflor istället.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar