Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-03-13

Goooooooooooooooooood morgon!

Återsamlingen mellan första och andra fartsträckan.

Andra fartsträckan.

Tredje fartsträckan.



Hej och välkomna till ett nytt blogginlägg!

Igår körde jag ju Le Peloton, som ni kanske redan vet. Ett mycket trevligt sätt att chockstarta torsdagarna med i Falun. Start 06:00 och så bara pang på det. Tre fartsträckor med en kortare återsamling mellan dessa. Igår kände jag mig pigg och stark, så jag drog hårt och tog extra förningar på första fartsträckan. Tydligen så var jag dock mänsklig så detta gjorde att jag blev tröttare och tröttare allt eftersom passet fortsatte. Så här i efterhand så kan jag konstatera 372 watt i 5 minuter under första fartsträckan och då är det ändå en del utför på den..

På andra kunde jag trycka på men på tredje började jag känna mig svag. När jag blev avställd, avhängd, rostad, grillad och stekt ute på slutet av tredjesträckan så vände jag dock om och fortsatte vidare mot jobbet istället. Fick ihop nästan två timmars cykling innan jobbet så jag var nöjd ändå.

Svinhalt igår också, det hade väl regnat eller varit fuktigt och sedan frusit på under natten. Alldeles glashalt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar