Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-06-04

Blåsigt bad, återvinningscentralen och video från Långa Lugnet!

Hej och god kväll, cykelvänner!

En dag i full fart börjar närma sig slutet, men än finns det några hållplatser kvar. Såsom att blogga, göra rabarberpaj, lägga Frida, lägga övriga barn och slappna av.

Idag när jag kom hem så gick Ebbah och jag till dagis för att hämta Frida som hade sin cykel där. Lätt hämtning varje gång som det ska cyklas hem. När vi kom hem så gav Ebbah mig en smörblomma, snäll tjej. Dessutom hade hon städat upp i cykelförrådet. Vilket lyft det blev!

Idag har det (bara?) varit runt 20 grader och väldigt blåsigt. Nordliga vindar som kyler ner oss något. Inomhus är det dock fortfarande varmt. Men, trots det blåsiga och inte jättevarma vädret så ville barnen bada efter middagen...
Frida tyckte det var lite för kallt för att bada idag, klok tjej.

Filip på språng mot handduken.

Luftmadrassen flög för en stund.

Efter badet så gick vi hem, jag kopplade på släpet och så åkte Frida och jag och tömde ett helt släp på återvinningscentralen. Skönt att bli av med det! Snart måste det bli loppis också så det blir lite mer luft här hemma och i garaget.

Sist men inte minst: Min video från Långa Lugnet 2018! Kolla på videon, ge den en tumme upp, prenumerera på min kanal, dela med dig av videon och allt sånt där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar