Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-06-25

Livet

Hej och god kväll!

Jag laddar lite här för dagens andra Zwift-race, har bestämt mig för att köra ett race 21:25, häng med vettja! Jag är trött men taggad på träning så jag race:ar på.

Annars så har jag haft en härlig eftermiddag/kväll med barnen idag. Hämtade Frida med hennes "stora cykel" och övade på att cykla på den för andra gången. Nu fixar hon att cykla långt själv så nu har vi börjat öva på att bromsa också... Nästa steg blir att stanna för att sätta ner foten och att starta från stillastående.
Vrooom!

Efter middagen så spenderade vi en hel del tid på Gullnäsgården där de äldre barnen har badat och Frida lekt. Ebbah hade också med sig en kompis och dom verkar ha haft en riktigt bra dag idag. Härligt att se!
Sommar!

Alltså det där med sommarlov verkar inte så dumt ändå. Lite avundsjuk på barnen är jag allt.

Vill ni jobba med mig och mina kollegor så har ni chansen nu. Vi söker nämligen en ny trafikplanerare! http://www.ltdalarna.se/Jobb-och-utbildning/ltjheroma/132/ Vi söker också timvikarier till annat jobb nu i sommar och in på hösten. Hör bara av er!

Nä, dags att förbereda sig för race! Vi hörs imorgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar