Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-06-17

Kolla in mitt stora paket!

Hej och god morgon, kära cykelvänner!

Ny dag, nya möjligheter och dagen till ära bjuds det på pissväder. 

Igår så tog sig Linda runt Vättern, det hade jag aldrig tvivlat på och tiden blev finfina 8:41. Senare idag så kommer hon hit med sina barn och det ska bli härligt att höra henne berätta om allt. 

Idag ska jag försöka få till någon träning också, kommer bli gött det och intressant att se hur benen svarar efter gårdagens fyratimmarspass

Igår berättade jag för Frida att vi ska lära henne att cykla denna sommar. Lyckades sedan förhala det ända till idag, så det lär vi göra trots att det regnar lite nu. Det kommer att regna ännu mer efter lunch så det är väl bara att gå ut och göra det. Eftersom hon haft balanscykel/springcykel innan så tror jag att det kommer gå snabbt. Hon behöver ju bara synka det där trampandet och bromsandet. 
Det kommer bli stort! 

Apropå stort så fick jag ett megastort paket i fredags, hämtade det hos fraktbolaget och slängde in det i källaren. Där har det stått där sedan dess trots att jag egentligen är superpepp på att kolla innehållet. 

Ta-da!

Det blir en unboxing-vlog på det där! Så in och prenumerera på min kanal nu, senare idag kommer Lida Loop ut på kanalen också.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Det står ju wattbike på paketet så det behöver du väl inte öppna förrän i november! :)

    SvaraRadera