Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-06-18

Video från Lida Loop 2018

Hej och god morgon, cykelvänner!

_Ny dag, nya möjligheter. Ny arbetsdag också faktiskt. Barnen har sommarlov och förstår väl inte riktigt varför jag måste jobba så mycket. Sånt är livet, hårt men orättvist.

Efter lite krångel med uppladdningen igår så blev min Lida Loop-video klar i natt. Den visar min resa mot en 71:a plats. Först gick det bra, sedan tappade jag rätt mycket under slutet av loop 1 och under loop 2 innan jag stabiliserade upp det under sista loopen. Denna video innehåller också distans, puls, hastighet och höjd. Se allt här och dela med dig till nära och kära:


Körde ett Zwift-race igår och vann, oklart om det berodde på att jag blivit starkare igen nu efter en dryg veckas träning eller om det kanske var ny utrustning som hjälpte. Kul hur som helst även om den där J Svensson aldrig ville ge sig. Det blev sju hårda kilometer i sololedning på slutet med herr Svensson 3-10 sekunder bakom mig hela tiden...

Yes, hoppas att ni gillar filmen och att ni tycker det är kul att läsa om Zwift, annars blev ju det här ett rätt tråkigt blogginlägg för er...


_________________________________
Du vet väl för övrigt att jag också finns på andra sociala medier?
- Gillar ni det jag gör och vill stötta min satsning på cykel och sociala medier så kan ni hjälpa här. https://www.patreon.com/henrikoijer/
- På YouTube så samlar jag tävlingsvideos, någon vlog och lite annat smått och gott. Prenumerera gärna på min YouTube-kanal genom att klicka här. Tack på förhand!
- På Instagram lägger jag ut bilder från cykellivet och en del stories under dagarna, kika in och följ mig gärna.
- Jag har en Facebook-sida också där jag lägger ut länkar till bloggen och lite annat. https://www.facebook.com/henrikoijer/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar