Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-06-14

Datorn dog när jag körde Zwift!!


Hej och god morgon!

Igår kväll skulle jag köra ett Zwift-race klockan nitton. Trodde att det skulle vara runt 30 kilometer men några kilometer in i loppet så kom det fram att loppet skulle vara 57 kilometer. Fick fundera om ett par gånger på hur jag skulle lägga upp det då, det är ju ändå väldigt stor skillnad i hur intensivt det går att panga på.

Det hela gick väl rätt okej och vi var nere på 8-10 cyklister när vi närmade oss slutet. Då med fem kilometer kvar så la min dator av. Ridå. Fick ändå ihop 67 minuters tävling med 288 watt i snitt. Det blev ju ett pass av det där ändå och 75 minuter testcykel är ju helt okej.

Idag har vi grått och mulet här i Falun. Filip och Ebbah ska ha skolavslutning efter skolan idag så det ska bli kul att se. Emily gick ut första året på gymnasiet igår också, barnen blir så stora så snabbt. Själv har jag inte åldrats en dag på flera år nu...

I kväll så ska jag träna igen och Linda kommer hit också. Nu väntar först lite jobb innan fritiden tar över igen. Det här blir en härlig dag, vi hörs lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar