Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-06-25

God Zwift-morgon!



Hej och god morgon!

Med alldeles för lite sömn i natt så körde jag Zwift nu på morgonen, start 06.05 på ett One lap flat race. Uppkopplingen var sådär för jag tappade kontakten med Zwift stup i kvarten och blev ensam i Zwift-världen. Vilket innebar att jag behövde ta i en massa för att inte tappa gruppen som jag inte såg, tills jag jag kom tillbaka till uppkopplingen och Zwift-sällskapet igen. Det plus några attacker gjorde att min snittwatt blev ganska hög och sett till w/kg så vann jag i alla fall...

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska säga om racet. Det var jobbigt och jag är sjukt trött idag. Skönt ändå att redan ha tränat idag.
First loser.

Annars så är det väl i vanlig ordning en ny dag med nya möjligheter. Till exempel så ska jag nu äta havregrynsgröt. Vi hörs lite senare idag igen!

_________________________________
Du vet väl för övrigt att jag också finns på andra sociala medier?
- Gillar ni det jag gör och vill stötta min satsning på cykel och sociala medier så kan ni hjälpa här. https://www.patreon.com/henrikoijer/
- På YouTube så samlar jag tävlingsvideos, någon vlog och lite annat smått och gott. Prenumerera gärna på min YouTube-kanal genom att klicka här. Tack på förhand!
- På Instagram lägger jag ut bilder från cykellivet och en del stories under dagarna, kika in och följ mig gärna.
- Jag har en Facebook-sida också där jag lägger ut länkar till bloggen och lite annat. https://www.facebook.com/henrikoijer/

2 kommentarer:

  1. Sjukt nära ZADA gränsen på 5w nu !! Har du ansökt eller hur var det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ansökt men inte fått något svar, Zwiftpower.com är också offline sedan GDPR trädde i kraft, så jag gissar att jag får vänta en stund till. ☺️

      Radera