Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-06-09

Provkörning av Lida Loop

Ställde ut skorna i morse, imorgon kommer det inte räcka med att bara ställa ut skorna. Då blir det hårt på riktigt.

Det var många cykelsugna på parkeringen idag.

Linda har kört över en död igelkott, så hon fick plocka taggar ur däcken med pincett.

Bilder från banan.

Hej och god eftermiddag, cykelvänner!

Nu sitter vi ute i solstolarna, Linda och jag. Hon  i solen samtidigt som jag försöker ta skydd i skuggan. Båda två är lite trötta och det skulle vara gött att blunda en liten stund.

Tidigare idag var vi ju ut och cyklade. Det blev slutet på loop 1 följt av loop 2 och sedan slutet på loop 1 igen. Banan är torr, verkligen torr. Vi kollade lite spårval och njöt av vädret, jag körde inga intervaller eller så utan det blev en och fyrtiofem cykling bara. Gott så.

Imorgon vet jag inte riktigt hur jag ska lägga upp loppet, tänker att jag ska ta mig igenom bara och försöka strunta i placeringar. Formen är långt borta just nu och det får bli som det blir. Ska ha roligt och cykla lagom fort utan att köra mig totalt sönder och samman tänker jag. Vi får väl se hur det går när jag väl startat, men det är ju alltid bra med ambitioner...

Nu är det snart dags för middag och mer vatten ska drickas. Det blir varmt imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar