Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-06-04

Ny vecka med nya möjligheter


Hej och god morgon, cykelvänner!

Idag är jag uppe tidigt och ska strax bege mig till jobbet. Tänkte bara börja med att hälsa er välkomna till en ny vecka med nya möjligheter. Jag är inte helt 100 ännu, men snart så... Hade faktiskt lite svårt med sömnen i natt. Det var för varmt och det var mygg och det var ett jäkla gnäll på mig. Men jag somnade, nu är jag uppe och käkar sommarfil med sylt och russin.

Videon från (nästan) hela Långa Lugnet kommer ut senare idag. Så håll utkik på min YouTube-kanal! http://youtube.com/henrikoijer

Åttonde dagen som sjuk nu och det blir lite cykelfattigare innehåll här i bloggen. Är ändå ute och rör på mig så helt försoffad är jag inte. Bilderna ovan är från igår kväll då jag faktiskt gick från utslagen till normal igen efter min självmedicinering. Så jag tog en liten promenad.

Denna vecka ska jag försöka förbereda mig för Lida Loop, bäst går ju det ändå om jag faktiskt också kan cykla, så nu håller jag tummar och tår för att jag är kry nog att starta upp träningen imorgon.

Dags att kila till jobbet, vi hörs igen i eftermiddag/kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar