Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-06-03

Utslagen

Hej och god kväll!

Det svänger fort i livet. Från full fart och fullt hus till att jag nu sitter här ensam och knapprar på min dator. Det har varit en riktigt skön och härlig helg. Idag har vi (okej, barnen) badat, vi har också tagit en liten promenad upp i skogen här utanför då tjejerna ville visa en stor sten. Efter bad, stenbesök och en lunch ute i trädgården så åkte vi och spelade minigolf. Det är ju bara på skoj det där, en lek och inget att ta på så stort allvar. Men jag vann. 

Efter minigolfen så styrde skåningarna i familjen söderut och Ebbah och jag tog en liten shoppingtur på stan. Något som hon fått i present när hon fyllde år. Det var en härlig stund av en fantastisk helg.

Jag kom hem vid 15-tiden, pratade lite med Linda och somnade sedan i soffan. Var helt slut faktiskt. Ont i huvudet, trött och allmänt seg. Är nog värmen plus förkylningen som ställer till det. Har försökt kurera mig med godsaker, läsk och cider. En gör ju så gott en kan så att säga. 

Har idag också tömt min systemkamera på 128 gb foton (borde man göra det oftare och inte bara när minnet är fullt?), så nu kan jag använda den igen. Å så har jag laddat ner filmat material från Långa Lugnet till datorn. Dags för nya YouTube-filmer. Först ut blir hela Långa Lugnet, eller ja egentligen så saknas lite drygt tre kilometer. Vet inte varför, men jag upptäckte under tävlingen att kameran hade dött. Så jag bytte batteri så snart jag kunde efter att jag upptäckt det så det saknas en liten bit. Hoppas att ni har överseende med detta. 



En cykeltur i denna varma sommarkväll hade ju inte varit fy skam, men dom där cykelturerna får vänta. Kanske till och med så länge som till helgen. Med lite tur så kommer jag åtminstone kunna träna inomhus under veckan bara jag mår lite bättre. Har faktiskt någonting nytt och spännande på gång som kommer att förändra mitt inomhuscyklande rätt mycket skulle jag tro. Det borde ske under denna vecka om jag inte är helt ute och cyklar. Så nu gäller det att bli frisk snabbt!

Hoppas att ni fått en fin helg, att hälsan är med er och att ni kanske har fått komma ut på en liten cykeltur. Vi hörs imorgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar