Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-06-08

Jag har tränat igen!

Hej och god morgon världen!

Nu sitter jag vid köksbordet med Filip. Frukostgröten är i magen och jag eftersvettas lite lätt. Har nämligen ansträngt mig igen för första gången sedan Långa Lugnet. För att inte anstränga mig alldeles för mycket så blev det tio spurter. Alltså det är ju ansträngande, men kanske inte så mycket för luftrören men ett bra sätt att aktivera sovande muskler. Återstår nu att de hur detta utvecklas. Tänkte att det vore skönt att i alla fall hinna börja träna innan Lida Loop. Den tävlingen får ju gå lite som den går och jag tar istället sikte på andra lopp framöver, nu gäller det att komma igång igen.

Det var ovant, kändes konstigt, jag blev svettig och det var bra jäkla jobbigt bara att byta om och sätta mig på cykeln. Men nu är det dags att driva latmasken ur kroppen igen.

Igår var det klassisk ridtorsdag, Frida och jag fick oss en skogspromenad tillsammans med Ebbah, Tyson och dom andra hästarna. Fint det där!

Påminner er om min vlog från Långa Lugnet:


Gillar ni det jag gör så får ni gärna bli min Patreon: https://www.patreon.com/henrikoijer

Idag tar jag husvagnen till jobbet och sedan styr jag vidare mot Tullinge och Lida Loop efter jobbet idag. Vi ses väl där!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar