Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-06-02

Bad, Siljan Runt och lite fix här hemma

Hej och god eftermiddag, cykelvänner!

Som jag skrev i morse så var Linda ute och cyklade Siljan Runt. Hon tog sig också runt och fick sin välförtjänta dalahäst efter att ha åkt med denna muntra skara:

Medan Linda trampade så fixade jag här hemma med uteplatserna. Tvättade både dom och alla möbler som vi har här. Nu har jag ju varit sjuk sedan i måndags och är inte speciellt påverkad längre så nu har jag energi men ska inte cykla.

Efter att också min barn anlänt och vi käkat lunch så gick vi till Gullnäsgården och badplatsen där så att barnen fick bada. Själv höll jag mig på land och bevakade alla barnen. Jag menar, någon måste ju ta lite ansvar och vara redo om det händer något. I vattnet var det ca: 23 grader svinkallt.

Frida kollar badtemperaturen.

Ja, lite så har dagen sett ut. Nu har vi nyss käkat tacos, Filip stuckit iväg med en kompis för att fiska och vi andra ska försöka tvinga i oss lite lördagsgodis.

Om ni missade: dagens video från 20:e maj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar