Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-06-02

Vlog från Landskronabygden runt!



Hej och god morgon!

Nu har jag äntligen fått ihop en video från Landskronabygden runt. Motionsloppet på landsväg där jag körde med MTB och snittade 38.7 km/h. Varsågoda att titta!

Att jag nu äntligen är klar med den videon betyder också att jag kan börja med nästa video, den från Långa Lugnet!

Igår så var vi hos en kollega och hade det trevligt efter jobbet. Stort tack för att vi fick komma!

Just nu är Linda ute och cyklar Siljan Runt, hennes barn och jag sitter vid köksbordet. Barnen äter rabarberpaj/glass och jag bloggar. Igår kväll fick vi en rejäl men ganska kort regnskur men idag är vädret tillbaka till toppen. Jag känner mig något lite bättre i kroppen idag men fortfarande långt från frisk.

Nu ska det njutas av helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar