Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-01-18

Vilodag schmilodag samt cykelnytt!

Hej cykelvänner!

Idag har jag haft en vilodag. Riktigt skönt att låta benen få vila och det var hög tid för det nu. Skönt dock att vara sliten igen, saknar det lite från förr. Det har dock varit allt annat än lugnt på denna vilodag då jag istället gjort en massa saker här hemma. Fullt ös med hushållsarbete och hemmafix från 07:30 till typ 16 med Frida i hasorna den mesta tiden. Så nu är jag trött ändå. Haha!

När jag hade dragit antennsladd till Ebbahs TV så skulle jag testa om allt fungerade och fick då se detta:
Chocken alltså! Inte varje dag man slår på TV:n och ser sig själv direkt. Det var en repris på SVT:s Landet Runt, som sändes igår. Där visade man min skridskofilm.

Filip är hos en kompis och leker idag, så Ebbah fick Öijer Arena helt för sig själv efter skolan:
Spolade isen en gång idag, ska försöka få till en till omgång i kväll. Isen är åkbar, men inte bra överallt. Det finns inga genvägar till den perfekta isen!

Har precis tankat ner gårdagens filmade träningspass till datorn också, så att jag kan redigera filmen ikväll till morgondagens Youtube-video. Vloggen rullar på. Finns att beskåda uppe i högra hörnet på den här bloggen för er som vill kika på mina vlog-inlägg.

-----
Avslutar med lite cykelnytt, det är väl ändå pga cykel de flesta av er läser här:

Malena Johansson har ställt lite frågor till Tobias Ludvigsson för SVT:s räkning. Ni kan läsa om det här: http://www.svt.se/sport/cykel/svenska-cykelhoppet-star-sikte-pa-segrar-ar-dags/

Svenska cykelförbundet gick idag ut med chockbeskedet att Velodrom CK tilldelats SM i bancykling. Läs mer om SM i Bancykel 2016 här: http://www.mynewsdesk.com/se/svenska_cykelforbundet/pressreleases/sm-i-bancykel-13-14-februari-2016-1292004?

Om ni har missat det så blir det Fatbike-tävling i Högbo i år igen, den 13:e februari är det dags och inbjudan hittar ni här: http://www.hogbobiken.se/h%C3%B6gbo-fat-biken/inbjudan-29842549

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar