Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-01-22

Ni måste lyssna på denna podcast

Hej vänner!

Ni måste lyssna på detta podcast-avsnitt. Det är Mattias Reck som är med i ett avsnitt från podden Tyngre Träningssnack. Mattias Reck är tränare/coach i proffslaget Giant-Alpecin, för er som inte visste det. Podcast-avsnittet är visserligen över två timmar långt, men gillar ni cykelsport, träning, kost eller watt så är det värt varenda minut. Jag hade tänkt lägga upp det så att jag skulle lyssna på det i olika etapper men i förmiddags så lyssnade jag igenom hela i ett svep.

Jag tycker sånt här är väldigt intressant och när kunniga personer som Mattias Reck snackar, ja då lyssnar jag. Jag har en del tankar om det som sägs, känner igen mig i det allra mesta men har inte tid att skriva ner så mycket om det nu.

Lyssna på avsnittet så kan vi snacka om det senare i helgen, okej? Lyssna! Avsnittet heter "Så tränar en proffscyklist" och ni kan läsa lite om det här och också se när i programmet man pratar om vad: http://tyngre.se/podcasts/tyngre-traeningssnack/saa-traenar-en-proffscyklist/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar