Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-01-31

Distansat


Hej cykelvänner!

Nu har vi kommit hem från kalaset och jag passar på att blogga lite när det ändå är lugnt här hemma. Siktade ju på att köra en massa på skoterspår, men skoteråkarna hade inte varit ute och åkt så mycket. Lyckades ändå skramla ihop ungefär en och en halv timme på spår av varierad kvalité. Det blev väl ungefär lika mycket cykling på sjöisar faktiskt och resterande minuter på väg.

Det är väl ändå så fint att komma ut och cykla i naturen i dagsljus. Värt hur mycket som helst, även om det är molnigt och skoterspåren inte var så fina som jag hoppats.

Som ni kanske ser på första bilden så satt kameran på huvudet idag. Ni får kika på min YouTube-kanal senare. Kvällens stora syssla blir helt enkelt att redigera film och lägga ut det på nätet.

Eftersom det var barnkalas så missade jag herrarnas lopp i CXVM idag, men det går ju att se på UCI's kanal så nu kollar jag på det i efterhand. Har lyckats låta bli att se några resultat också. https://www.youtube.com/watch?v=IPY41hSd2pQ

Här har ni dagens runda, nu ska jag kika klart på crossen och sedan kanske ta tag i det där filmade materialet...

3 kommentarer:

  1. Härligt att cykla på is, vilka härliga bilder.
    Älskar rogsjön, det är ett härligt område att cykla runt på:)

    SvaraRadera
  2. Tjena Henrik!
    Hur håller du reda på sömnen?
    Nån Garmin mojeng?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet ungefär när jag somnar, hur mycket jag är vaken på natten och exakt när jag vaknar..

      Radera