Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-07-12

Förstörd solbränna!


Hej och god morgon! 

På Mörksuggejakten och efterföljande hemcykling i söndags så hade jag cykelbyxor som är lite längre än vad jag brukar ha, så nu kör jag dubbla ränder på låren. Dessutom är den nya randen sned på vänstra låret. Så här kan vi inte ha det... 

Körde Club Ladder (5 mot 5) igår och det blev en jämn och stenhård kamp där varannan cyklist i resultatlistan var vår cyklist och varannan cyklist var deras. Så jämnt och rättvist som det kan bli. Tyvärr för vår del så blev vi 2, 4, 6, 8 och 10 medan motståndarna blev 1, 3, 5, 7 och 9. Med det sagt så var det ändå en superkul tävling. Jag kände mig seg i början, är lite svullen sedan söndagens tävling fortfarande men det borde "rinna av mig" idag. Jag kom in i loppet mer och mer men i sista backspurten hade jag inget att sätta emot mina tre tätkompisar så jag slutade fyra. 

Gårdagens racing.


Efter träningen så hämtade jag Ebbah på sitt jobb. Hon har nämligen landat sitt första jobb nu och jag har svårt att komma på ett, för mig, bättre jobb åt henne. Hon jobbar nämligen på ett ställe som gör finare/godare pizzor här i stan. 
Ja tack. Den där satt perfekt efter ett kort och hårt race. Definitivt mer energi in än ut igår kväll..


Annars då? Jodå, jag kom hem så att jag hann se slutet på gårdagens etapp. Tog sedan en promenad i området och fick med mig Frida på cykel. Jag behövde röra på mig efter en dag på kontoret. 

Hare bra så hörs vi imorgon igen, hoj!


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar