Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-07-18

Ett inlägg om ingenting


Hej och god morgon på dig!

Fyra arbetsdagar kvar innan semestern nu, inte för att jag räknar ner eller så. Bilden ovan är från passet i lördags men av någon anledning så kom denna bild inte med då. Igår så hade jag vilodag, välbehövligt efter söndagens urblåsning som lämnade mig som en våt trasa efteråt. Lite klen sömn på det och jag mådde rätt kasst igår faktiskt. Men idag är det en ny dag med nya möjligheter. Jag har återhämtat mig mer och sovit bättre. 

Touren rullar vidare med tempoetapp idag, kanske är det vad som krävs för att inte Pogacar och Vingegaard ska komma i mål med endast ett fåtal sekunder emellan sig. Ska bli spännande att se om det skiljer något mer idag men gissningsvis blir det jämnt även denna gång. Vem tror du är snabbast? 

På tisdagar brukar det vara Club Ladder på Zwift, eller 5 mot 5 som jag kallar det. Så blir det inte idag utan det är fri träning på schemat. Vad kan det bli då? Kanske en gravel-runda istället. Träna bör man...

Dags att avrunda detta korta blogginlägg, vi hörs imorgon igen. Hoj!

Vill du ha rabatt på cykelprodukter? 
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com/






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar