Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-06-03

Le Peloton i nya kläder!

Hej och god morgon på dig! 

Körde Le Peloton i nya kläder från Siroko igår. Nu närmar jag mig komplett kit. Siroko behöver dock komplettera med cykelkepsar. Jag har tipsat dom om det... Hade tänkt ta mer bilder och skriva mer om kläderna men det började regna under passet igår så det blev snabbt hem, in med grejerna i tvättmaskinen och in med mig själv i duschen. Så det får bli ett senare inlägg istället.

Själva cyklingen gick annars bra igår. Hade bra ben och kunde sitta med i den femmannagrupp som bildades på förstasträckan. Vi körde rundan baklänges igår så det var längsta fartsträckan med grus i inledningen. Hade en ganska bra resa och go känsla genom hela passet faktiskt. När man börjar köra varannan eller var tredje förning så är det klart att det blir jobbigt men det var ändå hanterbart. Jämna wattsiffror också med snitt på 310-315 watt per fartsträcka. 

Förstasträckan med sitt långa grusavsnitt.


Återsamling mellan fartsträcka ett och två.


Nu på morgonen så har vi firat Ebbah som fyllde 14 år i helgen. Hon firades hos sin mamma men idag fick vi till ett firande också hos mig. Barnen har aktiviteter varje kväll och dag denna vecka så när vi hade vridit och vänt på allt så var det fredag morgon som var den luckan vi hade för firande. Det är livspusslande och härligt på en och samma gång.  

Gårdagens morgonrunda med Le Peloton:

Tack för att du läste, ha en skön fredag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar