Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-06-20

177 bilder från Lugnet XCO

 


Hej och god dag på dig! 

Här har halva dagen gått utan blogginlägg men jag har haft lite annat för mig. Har annars ont i benen idag och då har jag i princip vilat i tre dagar denna helg. Noll cykling i fredags, ett 30-tal minuter lätt rull i lördags och noll cykling igår. Istället har jag stått och gått på Lugnet i massor så benen behöver lite återställande cykling nu känner jag. 

Denna gång är jag lite lat av mig så jag har bara raderat lite suddiga och helt misslyckade bilder. Men istället för att jag ska välja ut och fixa med bilderna så öser jag bara ut gårdagens 177 kvarvarande bilder från Lugnets XCO. Hoppas att ni gillar dom och om någon vill använda dom så tagga gärna mig på dom sociala medierna. 

Sista två bilderna är på Matthias Wengelins vurpa i vad som nog är banans värsta parti. Två damcyklister kör A-spåret, Sara Öberg och Jenny Rissveds. Det är så imponerande att se, hur lätt dom får det att verka. Själv har jag stått där uppe och tittat ner men sedan tänkt att jag aldrig någonsin kommer att cykla där. 

Bjuder också inledningsvis på en bild på Martin Howe som kör för Team Rynkeby Dalarna. Om du vill vill vara med och stötta svårt sjuka barn och deras familjer så kan du swisha valfritt bidrag till 123 350 3364




















































































































































































Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar