Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-06-09

Högintesiv cykling!


Hej och god morgon på dig! 

Körde Zwift igår kväll, jösses så hårt det gick. Min första tanke var att köra igenom något race med så lite ansträngning som möjligt bara för att röra på benen igen. Spara krutet till idag när det ska köras Le Peloton. Det blev 15 varv på criteriumbanan. Första fyra varven så satt jag bara med i svansen och kämpade för att ens hänga med. Det var poänglopp med spurtpris i en kort spurtbacke varje varv. Så det var 15 spurtpriser plus målgången kort därefter. När jag hade kommit in i loppet så började jag försöka hålla mig längre fram i spurterna istället. 

Det blev ett klart tuffare pass än vad jag hade väntat mig men det var samtidigt så kul så det gick ju inte att låta bli att ta i! 
 
Nu sitter jag här. I princip redo för Le Peloton. Tänkte testa att köra utan benvärmare idag för att se om det ger några extra watt. Alltid skönt att komma upp och ut på morgonen, ett riktigt bra sätt att starta dagen och komma igång ordentligt.

Hoppas att du får en riktigt fin torsdag så hörs vi snart igen, hoj! 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar