Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-06-18

Världscupen i XCE (MTB-sprint)!

Hej och god eftermiddag!

Det blev en lång kväll igår. Vi kom hem någon gång innan halv ett i natt. Klockan ringde 07:30 i morse och det har varit full fart på förmiddagen, så bloggen får lite eftermiddagstid istället. 

Så häftigt evenemang det blev på Lugnet igår, cyklister i yppersta världselit, stor publik, bra väder och fantastisk stämning. Evenemanget verkade också gå som en klocka och det var idel beröm från deltagare och tillresta. 

Det kommer mer från detta evenemang, bland annat så har jag en massa mobilbilder jag kan dela med mig av. Jag samordnade också tre fotografer till arrangemanget och kanske några av deras bilder kan dyka upp också... 

Här kommer en dos världscup-stämning:

















Simon, Linda och Gaia på After biken. 

Som sagt, jag ska samla lite intryck, få fram lite fler bilder och så återkommer jag i ämnet. Men jag vill veta, hur upplevde du världscupen igår? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar