Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-06-28

Fin cykelrunda och lite reklam för en ny cykel!


Hej och god morgon! 

SM i söndags och ändå så stack jag ut på en runda igår. Kände mig inte speciellt påverkad av SM i benen så det fungerade bra men visst, kroppen var ändå lite matt. Kan också bero på värmen både på SM och igår kanske. Det är faktiskt fortfarande varmt idag men det ska bli regn i eftermiddag och efter det så lättar det nog något. Det är ändå härligt med värme och att åka runt i skogen och riktigt svettas. 

Bilden ovan är från Kunterberget. Det var vad jag bestämde när jag stack iväg, att jag skulle dit. Men det är inte som att jag har en bestämd rutt för att ta mig dit alla gånger när jag är ute och cyklar. Igår improviserade jag på väg dit och på väg därifrån. Det är det fina med att bo här, att det finns så många alternativ. Det är också det som blir en utmaning när jag får frågor om fina rundor, för jag cyklar bara och har liksom inga fasta rundor att bjuda på. Jag har lagt in några tips under Cykla i Falun här på bloggen och tanken är att det ska dyka upp mer där. 

Cyklingen igår blev en timme svett och trivsel, himla fint i skogen och jag hade ingen brådska så jag tog ett gäng bilder också. 





Det blev en jättefin runda. Kanske något jag ska komponera ihop åt er vid tillfälle. 


Lite marknadsföring för en av mina samarbetspartners, nämligen Siroko som stöttar mig med cykelkläder:
Har ni sett att Siroko också har börjat med cyklar nu? En, i mitt tycke, riktigt snygg cykel där man kan välja styre och fälgdjup och allt för en rimlig peng. Använder ni min länk så får ni automatiskt en rabatt på 10% som ni kan se i bilden ovan: https://srko.co/henrikoijer Ibland får jag frågan om var min länk finns och ni hittar alltid bannern till höger på denna blogg och oftast också i min profil på Instagram. 


Tack för att du läste, nu ska jag ha ett möte och sedan blir det utecykling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar