Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-06-30

Le Peloton!










Hej och god dag! 

Vi har precis lunchat på IKEA. Frida, tre fotbollsgrabbar och jag. Det är Dalecarlia Cup i Borlänge denna vecka så idag är det inga problem att fylla dagen. 

Jag började redan klockan fem med uppstigning. Körde Le Peloton och hade en sådär känsla. Trött kropp fortsatt med lite låg puls. Själva träningen gick ändå helt okej. Lyckades punktera på sista sträckan denna gång och satt då med gruppens fyra starkaste. 

Ingen fika för mig denna gång men en fin skarvrunda efteråt gav lite välbehövlig träningstid. 

Frida och jag har levererat grabbar till samlingen, gått en snabb sväng på Kupolen, sett match och nu är vi på IKEA. Snart dags för dagens andra match. I kväll har jag ett möte på Rättviks ridklubb och sent i kväll kör jag lagtempo på Zwift. 

Ha det gott så hörs vi imorgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar