Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-07-01

Aktiv dag!



Två bilder från skarvningen efter Le Peloton igår, foto: Jonas Axforsen

Återsamling efter andra fartsträckan, foto: Johannes Ringsby.


Hej och god morgon på dig!

Ja, igår blev det en aktiv dag med start tidigt för att köra Le Peloton. Efter Le Peloton så skarvade några av oss. Gött med lite extra träningstid! 

Efter cyklingen så väckte jag barnen, intog en andra frukost och åkte till Borlänge. Med mig hade jag Frida, Filip och en kompis till Filip. 

Dagen spenderades med att kolla två matcher, hänga på Kupolen, äta på IKEA. Frida och jag hann shoppa lite mellan matcherna. Vi hann också ett snabbvarv på nya XXL. 



Jag hann hem en halvtimme för ombyte (svettigt klädd hela dagen) och middag innan det var avfärd igen men denna gången med Ebbah och Frida till Rättvik för ett tävlingsmöte på Rättviks ridklubb. 

Eftersom Springkällan ligger precis vid ridklubben så tog vi en snabbvisit där. Lite expressturism. 



Jag kom hem vid åttasnåret på kvällen och 40 minuter senare så startade jag i TTT på Zwift. Jösses så sliten jag kände mig och så varmt det blev. Hade helst duschat innan träningen eftersom dagen hade varit svettig men det hanns inte med. 

Tyckte det gick bra ganska länge men när det blev tätare mellan förningarna och vi möblerade om i ledet så fick jag jag det jobbigt. Krigade mig med hela vägen och fick en fin avslutning på dagen! 

Idag är det fotbollscup i Borlänge igen. Idag är jag rutinerad med både campingstol och paraply! 

Vi hörs imorgon igen, ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar