Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-07-02

Dags för Ränneslättsturen - kan du langa?


Hej och god morgon från Sportfältet i Borlänge!

Idag hade Filips lag samling 07:15 så jag passar på att skriva någon rad innan matchen börjar vid 8. Det blir femte och sista grundspelsmatchen och trots den tidiga morgonen så verkar ungdomarna taggade. 

Efter denna match så åker jag hem och packar ihop mig inför Ränneslättsturen. Ska få till ett bra väckningspass idag också så att kroppen är redo för morgondagens 78 kilometer.

Är det någon som har möjlighet att langa åt mig imorgon? Står helt utan support annars. 


Hade vilodag igår men hann med att se två fotbollsmatcher, kortbane-SM för både damer och herrar samt touren som startade i Köpenhamn. Efter fotbollen så tände jag grillen hemma och hade touren på. Skön kväll med fint väder!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar